Mijn eerste reis alleen - Reisverslagen van Danny Landegge - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis alleen - Reisverslagen van Danny Landegge - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis alleen

Welkom in mijn online dagboek. Ik zit op het moment (1 juni 2016) nog thuis op de bank. Over 4 dagen zal ik in het vliegtuig zitten naar de hoofdstad van Peru, Lima. Hier begint dan mijn eerste reis helemaal alleen naar het verre land.

Reizen is geen vreemde gewoonte in mijn familie. Vroeger hebben we al heel veel gereisd met zijn vijven en al vele prachtige landen bezocht. Nu was het eens tijd om zelf de backpack op te doen en te ervaren hoe het is om zelf op reis te gaan.

Dat is de grote reden dat ik heb besloten te gaan. Het was nu of nooit. Waarom Peru zul je je vast afvragen? In eerste instantie was ik nooit op Peru gekomen. Dit veranderde toen ik met mijn oom Roel naar een reisbeurs ging van Sawadee reizen. Hierna was ik meteen verkocht.

Wat ik allemaal zal beleven in het verre Peru kun je vanaf 5 juni allemaal lezen op deze site. En zoals de Peruvianen zeggen: Que te diviertas!

Danny

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2016

The white pearl of Peru

26 Juni 2016

Hola Machu Picchu!

25 Juni 2016

De laatste loodjes!

25 Juni 2016

Buenos Dias Salkantay!

23 Juni 2016

Goodbye Cuzco, Hello Andes!
Danny

Mijn naam is Danny Landegge, ik ben 19 jaar en woon in Gouda. Op het moment heb ik een tussenjaar. Mede daarom heb ik besloten om op reis te gaan. De keuze is gevallen op Peru. In dit online dagboek zal ik je vertellen wat ik allemaal beleef in het mooie Zuid-Amerika.

Actief sinds 01 Juni 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5840

Voorgaande reizen:

05 Juni 2016 - 26 Juni 2016

Mijn eerste reis alleen

Landen bezocht: